Ćwiczenia z piłką

smiling womens group working out together
smiling womens group working out together


Ćwiczenia z piłką pomogą ci ujędrnić i wysmuklić całe ciało. Skorzystaj z dobrodziejstw fit ball – to proste i wypróbuj te proste i skuteczne ćwiczenia.Przykładowe ćwiczenia z piłką fit ball:  unoszenie bioder- siadamy na piłce, opieramy na niej stopy podpieramy się z tyłu na wyprostowanych rękach. Unosimy biodra do góry. Liczymy do pięciu i wracamy do pozycji wyjściowej gdzie. Następnie unosimy wyprostowane nogi do góry. Ponownie liczymy do pięciu i wracamy do pozycji wyjściowej. Powtarzamy 5 razy.

Drugie ćwiczenie to unoszenie tułowia Kładziemy się na lewym boku na piłce, podudziem opieramy się na podłodze, a prawą nogę prostujemy w kolanie i wyciągamy w bok, opierając na stopie. Nad głową, prostujemy ręce i na wdechu napinamy mięśnie brzucha. Z wydechem unosimy tułów i ręce do pionu, a lewe biodro pozostawiamy oparte na piłce. Powoli  wracamy do pozycji początkowej, wykonujemy 10 powtórzeń na każdy bok Fitball to kolorowa elastyczna piłka wykonana z miękkiego a jednocześnie wytrzymałego tworzywa PCV, którego wytrzymałość pozwala na siedzenie, leżenie a nawet skakanie na niej academic.oup.com. Średnica piłek może być różna. Waha się w granicach 35 cm do 180cm (największe piłki to tzw. megaball, które są stosowane do zabaw grupowych).

Rate this post